M3 User Group DK inviterer til temadag d. 19. april i samarbejde med Infor og fmcg solutions.

Har du brug for at få bedre styr på dine data?
Eller en platform til bedre at udnytte dine data i flere sammenhænge?

Så har du sikkert brug for PIM!
Eller rettere et Product Information Management system.

På denne M3 User Group temadag, har du mulighed for at få uddybet hvad PIM er for en størrelse, og hvad det kan bruges til.

Infor vil fortælle om deres PIM system inRiver og komme med praktiske eksempler fra blandt andet Varner Group, Coop, Daily Fresh Food, CPH Airport mfl. Endvidere vil Kildemoes Cykler fortælle om deres erfaringer og planer.

Infor inRiver PIM-løsningen kvalitetssikrer data og optimerer brugeroplevelsen af produkterne i alle kanaler. Med Infor nye eCommerce produkt Rhythm kommer inRiver PIM, som en integreret del af løsningen.


fmcg solutions er et nyt navn for de fleste i M3 sammenhæng.
De leverer en PIM løsning, der er skræddersyet til dagligvaremarkedet og dybt integreret i GS1 Trade Sync (tidligere kendt som DADAS).
Det har flere M3 kunder benyttet sig af . Hør om de erfaringer Rynkeby, Ardo og Good Food Group har gjort med fmcgProducts som løsningen hedder.

Temadagen finder sted hos Infor i Odense d. 19. april 2016, fra kl. 9.00 til ca. 15.00

 

register online



Programmet er endnu ikke helt på plads, så nedenstående kan blive ændret:

Kl. 9.00 - 9.30:         Indflyvning og rundstykker

Kl. 9.30 - 9.35:         Velkomst og præsentation af dagens program

Kl. 9.35 - 12.15:         Infor præsenterer inRiver (incl. kaffepause på ca. 15 minutter)
Uanset om man som virksomhed er B2B og B2C, producent, leverandør eller grossist står man over for en fælles udfordring: hvordan man effektivt håndterer flere produkter, på tværs af et stigende antal kanaler og regioner, og lever op til stadigt stigende forventer om ajourført, sælgende, rigt og engagerende information om produkter.
Mange virksomheder udfører i dag meget manuelt arbejde ved hjælp af traditionelle værktøjer som Word og Excel og godkender via email. Det resulterer ofte i inkonsistent information på tværs af kanaler, som i sidste ende har en negativ indvirkning på kundens oplevelse samt giver frustration i organisationen.
Løsningen hertil er PIM, Product Information Management, som er designet til at øge effektiviteten, kontrol og kvaliteten af ​​dit produktinformationer og håndtering heraf.
PIM hjælper produkt og marketing fagfolk til at samarbejde om at skabe og berige produktinformation – og have en fælles process for det. PIM giver værktøjer til at styre alle aspekter af de centrale faser af en PIM proces: levering, berige, plan & slip, og udgive. Med PIM, vil du være i stand til at skabe godt indhold, opnå meget hurtigere time-to-market for alle dine produkter, planlægge dine sortimenter, bruge de samme ressourcer, og stadig opnå højere produktinformation kvalitet til din multi-kanal-strategi.
               
Kl. 12.15 - 12.45:         Frokost.

Kl. 12.45 - 14.45:         fmcg solutions præsenterer fmcgProducts (incl. kaffepause på ca. 15. minutter.)
Gennemgang af fmcgProducts og praktiske eksempler fra Rynkeby, Ardo og Good Food Group.
Med fmcgProducts registreres produktdata ét sted og der opnås 100% korrekte produktdata hver gang!
Det er en brugervenlig, fleksibel og velgennemprøvet løsning med over 3 år på bagen, der integrerer egne systemer med blandt andet GS1 Tradesync. Løsningen er i dag Cloud baseret ..

Kl. 14.45 - 15.00: Afslutning.

Bindende tilmelding på m3ug.dk senest torsdag d. 17. april.