Arbejder du med økonomi, salg eller logistik og interesserer du dig for at effektivisere og automatisere din hverdag, så er dette temadagen for dig.
Vi ser på de nye muligheder, der er kommet i M3, understøttet af blandt andet værktøjer som Eventhub kombineret med Workflow.
Temadagen handler om automatisering af din forretning, hvor du har mulighed for at få svar på dine spørgsmål med fokus på forretningen – ikke teknikken.
Ud over en præsentation af produkterne og deres muligheder, vil du kunne hente inspiration i kundecases, hvor det vil være muligt at høre om de erfaringer, der er høstet i virkeligheden – ikke blot præsentationer i Powerpoint.
Dette er den første ud af to dage, hvor vi fokuserer målrettet på automatisering. Denne dag handler om HVAD vi kan lave med de nye værktøjer – med forretningen i fokus.
Dag 2 vil blive programsat på den anden side af sommerferien, hvor vi vil fokusere på HVORDAN vi bruger de nye værktøjer – med teknikken i fokus.

Sæt kryds i kalenderen og bliv klogere Eventhub og WorkFlow. Sæt dagen af allerede nu og tilmeld dig her:

 

register online

 

Agenda:

9.00-9.30 Ankomst og morgenmad
9.30 - 9.40 Velkomst
9.40 - 10.40 ”15 måneder på vej mod løsningen” v/Lasse Nadelmann, IT-Chef Sæther Nordic A/S Eventhub set fra lederens side, et ikke-teknisk indlæg om brugen af Eventhub, de udfordringer vi har mødt, de områder vi skulle have haft mere fokus på, lidt frustrationer og fremtiden…...
10.40 - 10.55 Kaffe
10.55 - 12.00 Hvordan automatiserer man processer ved hjælp af M3? v/Lars Hansen, Infor Lars Hansen positionerer de forskellige værktøjer, som Infor tilbyder til automatisering og sætter dermed perspektiv på, hvornår og til hvad Event Hub er den rigtige løsninger og hvornår f.eks. Workflow, Ming.le eller SDK er alternativer.
12.00 - 12.15 Opfølgning på stamdata ændringer på kreditorer, Flemming Sørensen, CIO DAT Schaub Hør hvordan DAT Schaub bruger Eventhub til at sikre opfølgning på kreditor masterdata.
12.15 - 13.00 Frokost
13.00 - 14.45 “High level overview of event Hub- What is?” v/ Outi Paavola, Merit - Triggers for integration - DB updates to create own calculations/analytics – smart rules - User defines application messages based on events - Log field changes
14.45 - 15.00 Kaffe
15.00 - 15.30 ”Automatisering af returvarer” v/ Jesper Lyngsøe, Infor I forbindelse med oprettelse af RMA (Return Merchandise Authorization) til afhentning hos kunden, generes transportordre til håndtering og planlægning af det fysiske flow. Casen kombinerer M3 API konfigurering, M3 Event Management og ION Workflow
15.30 – 16.00 Afslutning på dagen


Vi glæder os til at se dig. 

M3 User Group DK.

Tid: den 14. juni 2016
Sted: Infor, Odense
Frist for tilmelding: 11. juni 2016

Pris:
M3UG’s medlemmer: Gratis
Deltagere, som ikke er M3UG medlemmer: kr. 1.500,- pr. person.
Rejse og evt. ophold er for egen regning.